....

bile kite sayang org tuh kite sggup buad ape jea kan untuk org tuh . kite sggup penuhi ape yang dea nak , smpai kekadang walaupun kite tahu sebenarnye bnde tu menyekse dri sndri , tp bile pk blik dorg nmpk kea sume tuh ? dorng hargai kea ? selalunye , bile ade depan mate , bile kite penuhi sume yang dea nak , dea tk nmpk ape yang cube kite buad untuk dea , dea cume nmpk setiap kesilapan kite * biase lha mnusia tk lepas dri melakukan kesilapan , hm bile dh tkd depan mate bru nak seda , bnde tuh sume dh lmbat . bile org dh tawar hatii ngn kite , tk ade ape yang kite bile buad , if org dh tk suke , 10000 kali kite buad baik pun belum tentu dea akan suke , hm so , ape lg , lupekan dea . tu jea cre terbaik . tp sebenarnye makan mse seumur hidup jugak lha nak lupekan someone yang kite sayang nii .

aku tk paham ape yang aku cakap , sme macam aku tk paham diri aku . nii ape yang aku rase

Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment