maryam catalina aka atikahamizi ;)

heyhey , arii nii saya nak berceriter dengan riang nye , saya nak citer pasal sumone nii , bru jea kenal kat FaceBook . dah lme berkawan tpii tk bertegur , segan nyahh =.= HAHA . dea baikk woo . saya selalu bahan dea dengan Mr. AA . dea happening and sporting macam kaka saya . kaka saya jarang online dan jarang melayan kerenah saya . so dea jelah yang rajin layan kerenah saya yang merenk nii :P hehe jangan mara ehh bab jadi mangse bahan :P ekcuali (actually) , kekadang if tenga sedih o nangis pun , bile chat ngn dea air mate terus benti . pasaansedih and air mate td hilangg cm tuh jea . haha mungkin sebab care dea yang happening and slamber mmbuatkan saya happy dn lupekan masalah saya :'D thanx awokk :P and hari nii kami ponteng school . HAHA . :P nak tgok tak org nye ? lawoo taw :')

jupp ehh . sebentarr !

taaaaraaaaa ~ !

haa nii dea , lawa kan kan ? . tgok muke pun dah tahu dea mcm mne kan kan ? hee :') suke bahan dea :P

best dapat berkenalan dengan anda :D and sorry sebab amek gmba anda tnpa bg tahu , harap tak mara . hee sorry :')

Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment