konon ja .

hari nih ikod mak sy and makcik pi prangin mall , and 1st avenue , then kat dalam mall uh aku asyik nampak kameja ja. macm takdak baju lain dah dorg nak jual .haihh . serabut pale otak jela. aku mai nak release tension bukan nak tambah tension. last last nih yang aku dapat. nak buat lagu mana. trima ja lah. bila tengok kameja , mata aku just imagine dia tenga pakai baju uh . smpai aku hampir nak terbeli , but Allah sedarkan aku , yang aku bukan milik aku , dan kau pada aku dh tak sepenting dulu :') i know its hurt for me to forget all about us ,but i'll try my best . slowly :') and paling penting skali bile pegi jefferson kat Queensbay , lagi membuat aku teringat kt kau mase open house ruma siqin . kalau bole nak menangis kat depan kedai uh . tapi aku masih mampu nak tahan . detik terakhir aku jumpa kau tanpa berpakaian sekolah .sumpah rindu semua kenangan kita :( tapi aku tahu semua tuh kau dh tak pena kesah . takpa lah . demi kebahagian kau . aku undur diri . aku tknk ade pape dengan hidup kau . semoga kau bahagia . aku harap kau tak carik aku lg .
as salam
Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment