gaduh =.=


mungkin gado pade kaw stu perkare biase sebb tuh kaw tk pena kesah ape aku rase , hmm ape aku cakap kaw tk pena nak dga , aku nak jelaskan , kaw tk pena nak bg peluang , tp if kaw ? peluang tuh selalu ade , walaupun sebenarnye peluang untuk kaw dh abes dri aku , tp disebb kan aku nak pertahankan hubungan kite , aku mengalah , tp smpaii bile ? smpai bile aku kene mengalah ? smpai bile aku bole mengalah ngn kaw ? aku jugak manusia biase , tahap kesabaran jugak ade hadnye , hmm entaa lah selagii aku bole saba aku sba ngn kaw , aku sayang kaw , so tk mungkin untuk aku lepaskan kaw , hmm kite gdo pasal hal kecik je kan ? tp dibesa2 kan , hmm mungkin kaw suke gado ngn aku kutt ==' best kan ? :') hmm aku tga sba ngn pangai kaw , so jangan cabar lg kesbaran aku , thanx !

Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment