thanx wehh !


gamba kat atas ? haa , spe dea ? aiyokk :'D eheh , membe lah , td chit chat ngn dea titibe trmasuk tpic mnyentuh perasaan ape lgi menangis bagai lah aku , haihh kau nii zaim , tgok aku dh nanges , dh lah aku rindu dea tahap babun kat untan tak jumpe anak :P Ehh thanx taw , for a nice conversation :D happy gilax , dapat luah kan sumenye yang aku pendam , lege gile , tak sngke pulak kaw sudi denga , hehe :') nnti mse aku bg present kat dea aku try slow talk ngn dea ehh :') yelah aku mengalah lah kan :'D ahaha , kaw dh tawu sumenye kan ? so kaw tawu lah kenape aku segan bile kaw kene kan aku =.= ngek ! jangan gtawu sesape taw , rahsie :'D thanx sesangat ! jarang lelaki nk dga masalah aku nii :P tp kaw okay pulak , thehee :P
Zaim thanx again for a nice conversation :'D


Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment