useless giler !

hm , sdih giler ouhh arini , aku rase cam diri aku nii dh tak gune ouhh , sebabnye , tangan aku dah tak bole menulis banyak macam dulu :'( hmm skit mkin trok , aku cume bole tulis sikit2 and pelan2 , haihh =.= aku nak tulis2 bebanyak mcm classmate aku , tp hmm tangan aku dah tak berfungsi seelok dulu , bile aku tulis banyak skit , nntii dea menggigil , pastu aku rse mcm urat aku kne tarik kuat giler , sumpa skit ouhh :'( td kat sch time bm , macam biase kene salin Contoh Karangan Cemerlang , aku cube aa buad , dengan harapan bole siap en en tpi tk tercapai ouhh harapan aku , lagi stu perenggan jer , pastu tangan aku dah tak bole nak grip pen uh cm biase , menggigil terok giler , smpai aku tak bole nak buad ape ape dah , tangan aku seolaholah tak berfungsii :'( serious aku rase diri aku tak gune , yelah salin karangan pun dah tak bole kan ? ape tah lagi nota2 lain , hmm aku akan ushekan jugak untuk salin karangan2 uh macam biase ,
cikgu , im so sorry :'( sy janji sy aku cube untuk pulihkan tangan sy macam biase and salin karangan2 serta nota2 mcam biase :')



Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment