akhirnya kau dapat dia jugak . tak perlu simpan2 smpai habis skolah :)

baca nii kalau nak tahu ape yang aku cube tafsirkan :)

tahniah , perasaan kau terbalas walaupun sekadar suke . bile ada suke akan ade rindu , bile ada rindu akan ade sayang and lastly cinta pun muncul kan ? bagus lah , aku tengok korg sesuai , and aku harap sangat kau dapat jage dea elok-2 . aku cube dah ikhlaskan dea pada kau . yes ! susa tapi cuba dan nekad untuk lupekan dea , itu yang membantu . semoga bahagia dan kekal selamanya . aku dah tak contact dengan dea , kami putus secare rasmi walaupun sebagai seorang kawan , :) aku harap itu membantu hubungan korang . num phone pun dah tuka . aku dah delete dea dri efbee . block pun dah . memang lah sakit dan pedih tapi tak bole ape-2 . kawan kawan , kakak aku semua tu membantu aku untuk lupekan dea . sehingga lah sekarang aku dah semakin melupakan . sedikit2 demi sedikit dea hilang dari hidup aku . takdak ape aku nak cakap lg .

aku doakan korang bahagia dunia akhirat , kekal selamanya :)

Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment