okayy saya suka dia :D

Err , tittle post menjengkelkan ? yeka ?kesah pulak aku ? HAHA :P . okayy dia yang saya maksudkan adalah Perempuan . apa ? saya les ? peduli ? HAHA dah diam. okayy saya nak cerita nii , nama dia Sharifah Alia Shahira binti Shahrulmizam haa amek kauuu panjang kan ? kauu ada ? takda :P , umo ? sweet 7teen ESS P EMM :D Dia satu sekolah dengan saya . dia comel . dia baik dan happening . mula mula tkde lah kenal mana . kenal cmtu cmtu ja. almaklum lah , ingatkan dia sombong :P #ooppsss sorry kak Pah -___- haha . then mula mula saya memberanikan diri tegor DP dia *DP is Default Picture. hoho masa tuh gmba dia makangg eskemmm saja saja mintak .

Tadaaaaa :D
Haa , comel kan kan ? hihii eskem tuh yang membuatkan saya suka bercakap dan merepek dengan dia :D
haa , nii M :D dia dh berpunya . hihiii


haa nak exam baru nak menelaah buku . hihii :D dia berusaha untuk meng-khatamkan buku buku nya :D

hihii sampai lah ke hari ini bila saya nampak dia hanya perkataan nii yang saya sebut 'nak eskemmm' hihiii . okay ,hari ini saya nak buat pengakuan berani mati punya *berani mati lah sangat , SAYA SUKA DIA hihiii :D dia baik . boring bila tkdak dia kat Effbeee . mcm cuti dua minggu nii kan rinduuu lah jugak kat dia hihii dia jarang ongline . tu yang rindu nak merepek ngn dia . kalau chat ngn dia kadang kadang bole tergelak sengsorang :P HAHA senang cerita saya lagi suka rapat dengan orang yang lebih tua dari saya . sebab mereka selalu buat saya happy :D macam KAK PAH :P #ehemm ehemm eskemm jangan lupa thaw . haa nati bila bila ada free kita hang nak ? itu pungg kalau sudi ahh :D bole photoshoot . hihiii

secara keseluruhannya saya sayang dia :)

Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment