my stupid mistake !

bodohnya aku bile aku lebih memilih kau , sedangkan ade org yang menyayangi aku , hm sekarang dea dh pegi , dn kau jugak dh tinggal kan aku , that's great ! kau mintak aku jangan layan dea lah ape lah , aku buat , tpi kau layan perempuan and kau terus couple . congrats ! aku kan mne ade perasaan , sebab tu org bole buad ape je kat aku , aku tk rse pape , mcm tunggul je kan . aku tk tahu kenape aku mesti bg kau peluang dan kepercayaan lg kat kau ? walaupun aku dh tahu perngai kau sebenarnya ? sebab aku bodoh ! huhh padahal senior-2 aku dh bg tahu dh , tpi aku tk nak denga , aku degil . sebab aku ingat kau dh berubah . DAH BERUBAH . tpi aku silap . kau sememangnya masih same . kau belom berubah . kau terok . aku dh tukar number , aku dah tukar phone . memang tkde ape ape lg pasal kau dalam phone aku tp masih ade dalam diri aku :'( semalam aku dah bakar gambar gambar kau . aku dh buang semua pasal kau . tpi aku bukan makin happy tpi aku makin sayu :'( tolong lah aku ya Allah . aku tk larat nak hidup sebegini lg . aku letih .


Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment