tak larat , :'(

hari nii sy demam , start dengan selseme bile sy asyik menangis tanpe henti . * kak amine , i'm sorry :'( slepas tu pening kepale dan selere makan dah mula hilang bila tekak dah gatal-2 dn mule sakit . suhu badan turun dan naik . ya Allah sy betol betol lemah , tak larat nak bangun . dugaan Mu kali ini begitu berat untuk sy ya Allah , sy terlalu lemah untuk tempoh dugaan yang terlalu berat untuk sy . sy tak bole terima kenyataan sehingga terbawak-2 pda kesihatan sendiri , mcm mne sy nak tunjuk yang sy kuat dihadapan dea , kalau yang sebenarnya sy dh nak kalah . mcm mne sy nak tunjuk depan dea yang sy tk kesa akan hubungan dea , kalau hakikatnya sy demam dan selalu mengalirkan airmata atas hubungan tu . mcm mne sy cakap sy bahagia bile tengok dea bahagia , tpi hakikatnya sy merana dan menderita keseorangan . maafkan sy kerana menjadi seorang yang hipokrit , tpi sy buat semua ni untuk kebaikan kita . yea sy text awak dn mengatakan 'alhamdulillah , awak bahagia :)' smile tuh pde text tapi pde sy sebaliknye . ya Allah , kau memberi aku ujian seberat nii kerna kau tahu aku mampu menempuhi nya . tpi kenape aku jd mcm ni ya Allah ? kenape aku selemah lemah manusia ? exam sy dh semakin dekat , kalau demam ni tak baik , kalau air mate ni tak nak berhenti , sy kne jawab exam dalam keadaan mcm nii :'( tolong doakan sy . sy terlalu lemah untuk trime semua ni . lemah sangat . sy menderita di atas kebahagiaan awak , terok nya sy . maafkan sy wak . sy sepatutnya bahagia di atas kebahagiaan awak . tpi tk . sy sendiri tak tahu kenape . sedangkan sy dh cuba ikhlaskan awak dengan dea . tpi sy belom delete awak sepenuhnya dari hidup sy . maafkan sy . kenape dugaan yang begitu berat ini yang kau beri kepada ku pada saat begini ya Allah ? Kau tabahkan lah aku ya Allah , tabahkan lah aku untuk tempohi semua ini dengan hati yang redha dan sabar . sakit hati sy bile tengok wall post mereka , merka saling menyayangi dan mencintai . ya Allah bimbing lah aku ke jalan Mu , jangan lah Kau tukar dari sakit hati menjdi benci , aku ak nak beci sesiapa ya allah , walauapepun dh dea buad pde aku , aku pasrah dn redha :) sy cuba untuk jd kuat depan mereka semua , sebab sy tk nak mereka kecewa dengan kesedihan yang sy tanggung . biar sy tanggung seorg diri , dn berkongsi pde blog , kerna dalam hati ini penuh sangat beban yang terlalu berat . terlalu berat . tk dapt nak bernafas dengan tenang . sebab terlalu sesak :'( tabah kan aku demi mereka mereka yang menjadi semangat dan punca aku hidup sehingga ke hari ini , tabah kan aku ya Allah :'(

Thanks for reading budak comel jangan lupe like :)

No comments:

Post a Comment